جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

جهت معرفی کانال تلگرام نخود هر آش

معرفی کانال تلگرام:

کانال مذهبی در تلگرام: کانال فیلم و کلیپ در نرم افزار تلگرام: کانال نخود هر آش: 

یه کانال تلگرام توپ، کانال تلگرام کلیپ، رقص، کانال مذهبی، کانال تلگرام سرگرمی، کانال تلگرام آموزشی، کانال تلگرام سیاسی، کانال تلگرام طنز:

 https://telegram.me/nokhod94

مافیای نفتی و فیشهای نجومی!

مافیای نفتی و فیشهای نجومی!


آیا از خود پرسیده اید در این گیر و دار لو رفتن فیش های چندصد میلیونی مدیران، چرا اسمی از مدیران شرکتهای نفتی به میان نمی آید؟ چرا هر وقت مساله فیشهای نجومی مطرح میشود بیشتر بر بانکها و بیمه ها تاکید می شود؟ 
در صورتی که همه می دانند حقوق و مزایای مدیران و حتی کارمندان شرکتهای نفتی، اعم از خصوصی و دولتی، چندین برابر دریافتیها در بانکها و بیمه هاست!

به نظر می رسد مافیای نفتی بخوبی توانسته بر شبکه خبری و اطلاع رسانی نفوذ کرده و با محدود کردن مدیران متخلف به چند سازمان مثل بانک و بیمه، اذهان ملت را از ارقام نجومی جابجا شده در شرکتهای نفتی منحرف کند. همان مافیایی که چندین دهه است، هیچ کدام از دولتها و مجلس های گذشته نتوانسته اند در مقابلش بایستند و حداقل مطالبه ملت را که همانا قراردادهای شفاف نفتی است، از این شرکتها طلب نمایند.
ًلطفا جهت روشن شدن اذهان مردم این مطلب را نشر دهید:

(بر خلاف آنچه به نظر میرسد، افشای فیش چند مدیر محدود بانکی برای آگاهی دادن به ملت نیست، بلکه برای رد گم کردن و دور کردن ذهن مردم از رقمهایی بیش از اینهاست. ما خواهان افشای منابع مالی تبلیغات حضرات در انتخاباتها هستیم. ما خواهان افشای فیش های حقوقی همه مسئولان نظام، احزاب و گروههای سیاسی وابسته به انقلاب، و خصوصا و خصوصا مدیران شرکتهای نفتی هستیم.)


خدایا دینت را از دست مداحان نجات بده!

 خدایا دینت را از دست این مداحان نجات بده!

شب قدر با زن بچه برای مراسم احیا به مسجد رفته بودم. انصافا خواندن دعای جوشن کبیر که بیان کننده صفات خداست توی مسجد که خانه خداست حال خوبی به آدم میدهد. من هم از این دعا لذت زیادی برده بودم. ولی با تمام شدن دعا و پیدا شدن سر و کله یک مداح همه حال خوبم خراب شد. مداحی که همه اسلام رو خلاصه کرده بود در امام حسین علیه السلام. آرامش را در دوست داشتن حسین میدانست و رمز بخشش گناهان را توسل به او. داستانهای بی پایه ای به امامان دیگر نسبت میداد که مثلا امام صادق گفته اگر توبه کردی و خدا تو را نبخشید حتی اگر در شب قدر یا در عرفات بخشیده نشدی، اگر از حسین بخواهی حتما بخشیده می شوی! یا مثلا میگفت در وصف حسین گفته اند که او گناهان را تبدیل به ثواب می کند!...
خیلی حالم خراب شده بود. دلم میخواست بلند بشوم و فریاد بزنم "مرد ناحسابی! بس کن این کفرگویی را. تو که قدرت امام حسین رو از قدرت خدا بالاتر بردی. اگر کسی هم بتواند گناه را تبدیل به ثواب کند خود خداست نه امام حسین. ضمن اینکه اگر کسی با دعا و توسل گناهش پاک بشود پس عدالت خدا کجا رفته؟... "
اما فضای مجلس اجازه نداد این حرفها رو بزنم. فقط توانستم دست بچه هایم رو بگیرم و از مسجد بیرون بزنم....
.....
از شما هم خواهش میکنم اگر در مجلس مشابهی بودید و فضا برای بحث و اعتراض مهیا نبود، حداقل از مجلس بلند بشوید و با نشستن پای صحبتهای شرک آمیز، چرندیات این مداحان سودجو را تایید نکنید. 


https://telegram.me/joinchat/BjqJpD5rpX-qAX134BM1Yw