جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

خدایا دینت را از دست مداحان نجات بده!

 خدایا دینت را از دست این مداحان نجات بده!

شب قدر با زن بچه برای مراسم احیا به مسجد رفته بودم. انصافا خواندن دعای جوشن کبیر که بیان کننده صفات خداست توی مسجد که خانه خداست حال خوبی به آدم میدهد. من هم از این دعا لذت زیادی برده بودم. ولی با تمام شدن دعا و پیدا شدن سر و کله یک مداح همه حال خوبم خراب شد. مداحی که همه اسلام رو خلاصه کرده بود در امام حسین علیه السلام. آرامش را در دوست داشتن حسین میدانست و رمز بخشش گناهان را توسل به او. داستانهای بی پایه ای به امامان دیگر نسبت میداد که مثلا امام صادق گفته اگر توبه کردی و خدا تو را نبخشید حتی اگر در شب قدر یا در عرفات بخشیده نشدی، اگر از حسین بخواهی حتما بخشیده می شوی! یا مثلا میگفت در وصف حسین گفته اند که او گناهان را تبدیل به ثواب می کند!...
خیلی حالم خراب شده بود. دلم میخواست بلند بشوم و فریاد بزنم "مرد ناحسابی! بس کن این کفرگویی را. تو که قدرت امام حسین رو از قدرت خدا بالاتر بردی. اگر کسی هم بتواند گناه را تبدیل به ثواب کند خود خداست نه امام حسین. ضمن اینکه اگر کسی با دعا و توسل گناهش پاک بشود پس عدالت خدا کجا رفته؟... "
اما فضای مجلس اجازه نداد این حرفها رو بزنم. فقط توانستم دست بچه هایم رو بگیرم و از مسجد بیرون بزنم....
.....
از شما هم خواهش میکنم اگر در مجلس مشابهی بودید و فضا برای بحث و اعتراض مهیا نبود، حداقل از مجلس بلند بشوید و با نشستن پای صحبتهای شرک آمیز، چرندیات این مداحان سودجو را تایید نکنید. 


https://telegram.me/joinchat/BjqJpD5rpX-qAX134BM1Yw

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد