جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

جناب آقای روحانی! شما قاتل ستایش هستید!

آقای رئیس جمهور  شما من را نشناسید. چند سال پیش بجرم انتقاد از دولت شما وبلاگم مسدود شد. و این در حالیست که چه در آن سال و چه هم اکنون، هزاران سایت و کانال تلگرامی در حال انتشار انواع و اقسام فیلم و کلیپ سکسی و مستهجن هستند و هرگز فیلتر نشده اند.
همانطور که پارازیتهای سرطان آور شما روزانه جهت چند سایت ضدانقلاب معدود بر سر و روی ملت می بارد، اما باز هم صدها شبکه ماهواره ای مستهجن 24 ساعته در حال پخش برنامه های خود با بالاترین کیفیت هستند و شما را به قدر ارزنی نگران نمی کند.
قصد تجاوز به یک دختر 6 ساله و سپس کشتن او، حاصل چه چیز می تواند باشد جز همین فیلمها و عکسها و شبکه های ماهواره ای و کانالهای سکس تلگرامی؟!
شاید هنوز هم شعار آزادی سر میدهید و با فیلترینگ مخالفید. حق هم دارید، بالاخره همین شعارهای مردم فریب چند میلیون رای برای شما به ارمغان آورده و نباید رای خود را از دست بدهید.
هم در دولت شما و هم در دولت اصلاحات با فیلترینگ مخالفت شد، و جمع آوری ماهواره و بستن شبکه های اجتماعی فاسد را  راهکار مناسبی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی نمی دانستید. اما راهکار شما چه بود؟ چه اقدام عملی برای گمراه نشدن جوانان این کشور به کار بستید؟ جز اینکه رقم وام های بانکی با سودهای آنچنانی را روز بروز بالاتر ببرید، شاید جوانان به ازدواج ترغیب شوند!
برای جوان 17 ساله ای که تنها یک موبایل دارد و به راحتی یک کلیک بر روی برنامه سایفون قادر است به میلیونها فیلم تمام سکس دست پیدا کند هم فکری کرده اید؟
به این فکر نکرده اید که جوان 17 ساله ای که صحنه ارتباط سکسی زن و مرد را ببیند دیگر نه به درس و مشق که دیگر به هیچ چیز دیگری نمی تواند فکر کند جز سکس.
و برای خروج از این بن بست تنها سه راه وجود دارد:
تقوا پیشه کردن، خودارضایی و یا سکس.
آقای روحانی! شاید شما و وزیر فرهنگ عزیزتان توانسته باشید در دوران جوانیتان که البته این حجم فیلم و عکس سکسی هم در اختیارتان نبود، تقوا پیشه کنید! اما ایمان همه به اندازه ایمان شما قوی نیست و لذا بالاجبار به راههای دوم و سوم متوسل می شوند که البته مشکلشان را حل که نمیکند، دو چندان میکند.
قاتل ستایش، بدون هیچ شک، قربانی همین فیلمها و شبکه هایی است که شما و دولت شما تمام قد از آن حمایت میکنید و جلوی فیلتر شدنشان را میگیرید.
قطعا ستایش اولین قربانی این طرز فکر شما نبوده و آخرین آنها هم نخواهد بود. منتظر باشید که جوانهای تا دیروز معصوم این مملکت، با اسلحه مسموم فیلترشکنها و شبکه های مجازی آلوده، مانند گرگهای وحشی که نه خواهر می شناسند و نه مادر، بجان نوامیس خود و دیگران افتاده و آنوقت دیگر برای هر تصمیمی دیر است.
اگر قاتل ستایش در سن 17 سالگی و با دیدن تصاویر مستهجنی که هم فکران شما عدم فیلترینگ آنها را آزادی می دانند، تحریک می شود و چون طعمه ای در خور نمی یابد، ناچار گرگ صفت به جان دختر 6 ساله ی همسایه می افتد و از ترس آبرو به جنایتی دیگر دست می زند، قطعا همه دولتمردان و در راس آنها شما جناب رییس جمهور و وزیر فرهنگ شما در این جنایت سهیم هستید. شما آقای رئیس جمهور قاتل ستایشها و قاتل روح قاتلان ستایشها هستید.
کاش کمی بخودتان بیایید.
عبدالرضا محمدبیگی
Www.Beigi57.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد